Släppa kontroll



Jag är mamma till sex barn. De tre yngsta har samma pappa.Jag har jobbat med människor hela mitt yrkesverksamma liv. Små och stora. Hösten 2009 gav jag ut min första bok: "Våga Vara Vuxen - bli en bra förälder" på Alfabeta förlag. En anspråksfull titel kanske? Men det jag vill är att inspirera människor med mina egna erfarenheter både bra och dåliga. Det är inte enkelt att vara förälder. Men spännande och utmanande.
Då om inte förr - får man lära sig att släppa kontroll och bli överraskad! Då om inte förr får man lära sig vad det innebär att vara en bra ledare. Därför skriver jag också om chef och ledarskap och relationer av alla slag. Många flugor i en smäll!



Kommentarer
Postat av: Carin

Underbart!

2011-02-06 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0